https://www.restartup.sk/wp-content/uploads/2024/08/michal.jpg

Michal Novota

Partner & CEO

Michal sa venuje konzultingu a koučingu v oblasti politického marketingu, reštartu a rozvoju značiek, PR stratégií, komunikačných a líderských zručností v spoločnosti Restartup, ktorú v roku 2012 založil a odvtedy vedie. Restartup pôsobí v Českej a Slovenskej republike a na západnom Balkáne.

Michal pracoval ako strategic planner reklamnej agentúry MARK/BBDO, tréner a program officer v International Republican Institute a hovorca Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu.

Je členom Brand Council v Superbrands Slovakia, členom European Association of Political Consultants a bol poradcom prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej.

#POLITICKÝ MARKETING, #KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI, #ZNAČKY, #STRATÉGIE, #MEDIA & PR, #MODEROVANIE

https://www.restartup.sk/wp-content/uploads/2024/08/img-floater-logo.png
https://www.restartup.sk/wp-content/uploads/2025/02/1-clanok-MN-640x479.jpg

Radil Zuzane Čaputovej: Ľudovít Ódor nebol jediný kandidát na premiéra

V rozhovore Martina Sliza s Michalom Novotom pre Aktuality.sk sa dozviete:
„– ako sa Michal Novota dostal k ponuke pracovať pre hlavu štátu;
– či sa ako konzervatívec dokázal zladiť s prezidentkiným tímom;
– prečo Zuzana Čaputová nezakročila tvrdšie proti vláde Eduarda Hegera;
– či bolo správne odvolať ministra vnútra Ivana Šimka, ktorý odišiel po tlaku policajných funkcionárov na čele so Štefanom Hamranom.”

(aktuality.sk)
https://www.restartup.sk/wp-content/uploads/2025/02/2-clanok-foto-MN_foto-Dominik-Sepp--640x426.jpg

Foto: Domik Sepp

Čierno-biela kampaň pred eurovoľbami, preháňala koalícia aj opozícia

V rozhovore Petra Kremského s Michalom Novotom pre portál nm.sk sa dozviete:
či je rozdiel medzi domácou a europarlamentnou politikou;
ako sa rozhodujú voliči pri domácich voľbách, ako pri európskych;
viac o témach Zelená dohoda a bezpečnosť.

(nm.sk)
https://www.restartup.sk/wp-content/uploads/2025/02/3-clanok-MN-640x488.jpg

Pohľad zvonka: Vyskočiť z konzervy, ale ako?

„Prišiel potrebný čas vytriezvenia. Dáva nádej na zmenu, mnohí ju budú prorokovať. Keď nefunguje stratégia, nie je čas meniť taktiku, ale stratégiu. Práve v zmenách taktiky sme na domácej pravicovej scéne majstri v triede.
Pozorný čitateľ isto vypozoroval, že titulok tohto článku je narážkou (aj keď len ilustratívnou) na jeden z formátov predvolebnej kampane neúspešného kresťanského zoskupenia, ktorý už neláka a nevzrušuje. No dobre, mudrlant, ale čo s tým?”
Blog Michala Novotu na Denníku Postoj.

(postoj.sk)